星期二, 2月 13, 2007

OH...U SA GI DA!! Japanese paintings

我承認我很喜歡日本, 但是我更愛日本的傳統..無論是和服, 浴衣或者是傳統食物, 我都很喜愛..但是傳統的畫我更瘋狂...以上兩幅是顛覆日本名畫的現代摩登畫..光用兔子"U SA GI"就表現出原有的感覺...以上這2幅是在加拿大的網站裡購買的..其實共有3幅..不過我偏好這2幅....棒呆了..

Sorry guys, I am lazy to write in English, so please just take your eyes on those two paintings, you will know what I wanna say, really...you have my understanding...Enjoy it!!

2 則留言:

匿名 提到...

哥~日文的兔子叫U SA GI 不是U SA KI

KC 提到...

....謝了..~"~