星期五, 10月 06, 2006

I MISS Caramel Macchiato.....

我愛STARBUCKS, 在SEATTLE的每一天絕對買一杯焦糖馬其跟著我隨處走. 我習慣到4家店點咖啡, 所有的店長跟店員都知道我只喝焦糖馬其朵....很有趣^___^~ 真懷念那時候~西雅圖真的是咖啡香之都, 任何一個轉角都可以買到咖啡......這棟大樓是STARUCKS的總部大樓..^^.. 對了~我總覺得台灣的味道跟美國的不一樣~不知是我搞錯了還是怎麼了~在台灣, 美國, 日本, 南韓, 泰國, 法國, 荷蘭都喝過~還真都不一樣~^^" 有趣....

I really love STARBUCKS, I always ordered a cup of Caramel Macchiato when I stayed in Seattle, after ordering I would go around with a cup of Caramel Macchiato, that was so relaxed, I miss my past time in Seattle now....You see those photos are STARBUCKS building is head office in Seattle.

沒有留言: